ODPOWIEDNIA STRATEGIA OCHRONY CIEPŁA DLA SUKCESU

CHŁODZENIE DLA SPORTU

Kiedy świeci słońce, lubisz przebywać na świeżym powietrzu i cieszyć się ruchem. Ale: Na naszej ziemi robi się coraz cieplej. Dlatego w sporcie ważne jest zapewnienie skutecznej ochrony przed ciepłem w celu ochrony zdrowia.

Ponadto lekarze i naukowcy sportowi od wielu lat pokazują w licznych badaniach, że dobre wyniki sportowe można osiągnąć tylko przy optymalnej temperaturze ciała. Jako były zawodowy sportowiec i trener country wiem o tym zbyt dobrze. Właśnie dlatego opracowaliśmy idealną strategię ochrony przed ciepłem z E.COOLINE Sports – oczywiście neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla.

Utrzymuj chłodzenie na odpowiednim poziomie

Jak to działa w wysokich temperaturach?

„Położę się w pojemniku z lodem na 3 dni” była jedną z reakcji po spoconym meczu na Pucharze Świata. Ale nie tylko zawodowi gracze się przegrzewają.

Każdy, kto uprawia sport w wysokich temperaturach, wie, że uprawianie sportów w upale może zaszkodzić ciału. Skurcze mięśni, zmęczenie i problemy z krążeniem są powszechne.

W skrajnych przypadkach może to prowadzić do udaru cieplnego, podobnie jak w poprzednich latach w niektórych maratonach. Tak nie musi być!

W zależności od sportu możesz z chłodzącymi nakryciami głowy takimi: Czapki z daszkiem lub chłodzenie ramion już usuwają stres z ciała. Technologia E.COOLINE 3D aktywnie chłodzi Cię do 660 watów.

Sklep online

Produkty polecane w sporcie

Wszystkie produkty marki Cooline są

Neutralne dla środowiska

Climate Partner

Schłodzone ciało zamiast potu

WIĘKSZA ENERGIA I WYDAJNOŚĆ DZIĘKI CHŁODZENIU

 Uzdrawianie w lecie i w gorących krajach jest nie tylko nieprzyjemne, ale także ogranicza wyniki sportowe. Według prof. Winfrieda Jocha z instytutu nauk sportowych Uniwersytetu w Münster zużycie energii w sporcie może przekroczyć jedynie 90% na regulację ciepła. Energia, którą można lepiej wykorzystać, jeśli usuniesz chłodzenie ciała z ciała. Dlatego wielu czołowych sportowców, takich jak Niemieckie Stowarzyszenie Lekkoatletyczne, rowerzyści, koszykarze i szwajcarski NATI, ochładza się chłodnymi kamizelkami, koszulkami, chłodzeniem rąk i nóg, zanim pójdzie na siłownię, podczas przerw i na regenerację. „Badania wykazały, że może to zwiększyć wydajność nawet o 10%, szczególnie w wysokich temperaturach” – mówi prof. Sandra Ückert.

W przypadku sportów z przerwami chłodzenie za pomocą kamizelki chłodzącej E.COOLINE lub BigPada (ręcznik) jest idealne na chłodną przerwę. Kto chce to robić jak profesjonaliści, ochładza się również przed sportem i po nim (wstępne chłodzenie i regeneracja). W zależności od sportu zalecana jest indywidualna strategia trenowania ciepła.

Profilaktyka leczenia kontuzji

SZYBSZA REGENERACJA Z E.COOLINE

Właściwa metoda regeneracji ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w wielu dyscyplinach sportowych.

Coraz więcej zawodów i gier w coraz krótszej kolejności wymaga dużo od sportowców. Od dawna uważa się, że nie wygrywa lepszy, ale ten, który pozostaje bez kontuzji najdłużej i najlepiej do końca sezonu. Zwykle nie ma nic do dodania. Ale jak to robisz?

W szeroko zakrojonym badaniu prowadzonym przez uniwersytet w Saarbrücken przetestowano kilka środków regeneracji pod kątem ich skuteczności.

Wynik: chłodzenie jest jednym z niewielu środków, które prowadzą do skutecznych wyników podczas regeneracji.

Dzięki E.COOLINE oszczędzasz również wysiłek dzięki pojemnikowi na lód. Wystarczy użyć czapsów na uda i PowerBoots na łydki lub ręcznik BigPad i schłodzić regenerację.

Jaki jest cel regeneracji?

Czas powrotu do zdrowia jest skrócony, a mikrourazy mogą być już wyeliminowanw na samym początku, zanim doprowadzą do poważniejszych obrażeń.

W rezultacie sportowiec znów jest szybszy i pozostaje bardziej wolny od kontuzji. Sukces w wynikach sportowych jest zatem bardziej prawdopodobny.